ეს განყოფილება შექმნილია იმისთვის, რომ გააცნოთ პლატფორმის წესები და მომხმარებლის უფლებები. ჩვენ განვმარტავთ კაზინოში და ტოტალიზატორში ფსონების დადების წესებსა და პირობებს.
რატომ ადანაშაულებენ მომხმარებლებს თაღლითობაში? რა ხდება შედეგად? დამრღვევთა ანგარიშები იბლოკება. თუ დაიცავთ წესებსა და პირობებს, თამაშით შესანიშნავად გაატარებთ დროს.
დეტალურად აგიხსნით ფსონების მიღების წესებს ბუკმეკერულ ოფისში. სამი ძირითადი წესია:
კაზინოს მოთამაშეებისთვის განსხვავებული წესები ვრცელდება. თითოეული თამაშისთვის დადგენილია მინიმალური და მაქსიმალური ფსონის ოდენობა. ფსონის დადების მოთხოვნების დასაკმაყოფილებლად გამოიყენეთ სლოტები „ბონუს ფსონის დადების“ გვერდიდან.
მომხმარებლებისთვის წესები მარტივია. ისინი იგივეა, რაც სხვა ლიცენზირებული ტოტალიზატორის კომპანიების:
ჩვენ არ ვიღებთ არასრულწლოვან მომხმარებლებს. ვერიფიკაციის დროს ვამოწმებთ მათ რეალურ ასაკს.
1win-ს უფლება აქვს შეცვალოს თავისი წესები ნებისმიერ დროს წინასწარი შეტყობინების გარეშე. ამიტომ, რეგულარულად გადახედეთ მათ. მაგალითად, გადახედეთ მომხმარებლის შეთანხმების პირობებს.
ბონუსის პირობები (მათ შორის 500%-იანი ან 600%-იანი მისასალმებელი ბონუსი) ყველაზე ხშირად იცვლება. გააქტიურებამდე წაიკითხეთ ისინი. ყურადღება მიაქციეთ ფსონის დადების მოთხოვნებს, ფსონის დადების მოთხოვნებს და ფსონის ოდენობას.
ნებისმიერი დავის მოგვარება შეგიძლიათ მომხმარებელთა მხარდაჭერის სამსახურში. ქვემოთ მოცემულ ცხრილში აღწერილია დაკავშირების სამი ყველაზე პოპულარული მეთოდი.
|
კომუნიკაციის მეთოდი |
აღწერა |
საშუალო რეაგირების დრო |
|
ფოსტა |
24 საათამდე |
|
|
ტელეფონი |
8 (495) 088 88-99 |
მყისიერად |
|
პირდაპირი ჩატი |
ფორმა იხსნება |
30 წუთამდე |
ტოტალიზატორის თანამშრომლები დაგეხმარებიან ნებისმიერ სიტუაციაში. დაუკავშირდით მათ, მაშინაც კი, თუ თქვენი ანგარიში დაბლოკილია.